My photo
Jom Clorox-kan Minda dan Jiwa.

Monday 29 April 2013

Long Lost Sisters

Assalamualaikum, morning, afternoon, evening peeps.
Sebelum ini saya ada post tentang kawan baik - my grilfriends- dari zaman sekolah rendah sampailah sekarang.
Tiba-tiba ada kawan saya yang agak terasa "ehh! Nama aku tak ada ke?"
AIMI RASYIDAH & NUR AFIQAH!
Korang bukan setakat kawan baik!
Aku dah anggap korang macam long-lost-sisters.
Walaupun kita jarang bersembang, jarang berjumpa, jarang meluangkan masa bersama,
Tapi koranglah yang ada dengan aku di saat ramai menjauhkan diri,
Di saat semua melupakan aku.
Di saat aku perlukan sokongan.
Di saat aku berdepan dgn tekanan apabila bermacam-macam dugaan menimpa.
Di saat aku terpaksa membuat keputusan untuk menarik diri daripada belajar secara sepenuh masa.
Di saat aku berdepan dgn kemurungan.
Korang sentiasa ada di sisi.
Aku doakan supaya Allah memberi korang kebahagiaan dunia dan akhirat. Semoga korang bertemu jodoh yang dapat memberi korang kasih sayang, kesetiaan dan kegembiraan.
*Korang bukan sahaja kawan baik tapi long-lost sisters.

No comments:

Post a Comment