My photo
Jom Clorox-kan Minda dan Jiwa.

Thursday 14 March 2013

Jom Layan Lagu!

Assalamualaikum semua! morning, afternoon, evening peeps!
Hari ni rasa macam nak share something yang saya suka.
APA YE ? AGAK-AGAK KORANG LA KAN?
sebenarnya nak kongsi something tentang lagu-lagu yang saya suka.
Saya bukanlah pengikut muzik yang tetap.
Bukanlah jenis yang minat ROCK, BALADA, HIP HOP or anything.
I will listen to what I love to hear.
If I can relate to the lyrics, I will fall in love with that song.

1. Banmal Song! (memang dh post lagu ni untuk entry sebelum ni, tapi still nak letak dlm entry kali ni juga! )

2. Mungkin Nanti ( ok! memang aku jenis suka dengar lagu ikut mood!)

3. Istikharah Cinta ( mula-mula dengar lagu ni masa bukak blog seorang bakal doktor! korang boleh baca blog dia http://khadhari.blogspot.com/ ! rasa mcm baca novel je bila baca kisah cinta dia dgn kekasih hati )

4. Because you loved me ( rasa macam mendayu je bila dengar lagu ni)


5.  Can I Love You? by Yurisangja (korang boleh google je utk cari english subs for this song)

mula minat lagu ni masa dengar lagu ni dimainkan dalam satu rancangan korean's variety show.



setakat ini la entry kali ini. korang layanlah lagu ni ye ! Saya suka layan lagu yang boleh relate dengan keadaan semasa..

caucincau semua! 

No comments:

Post a Comment