My photo
Jom Clorox-kan Minda dan Jiwa.

Tuesday 18 September 2012

Title berubah!

Assalamualaikum, morning, afternoon, evening peeps!
Lama gila menyepi?
Ya ya ya! Dayapp memang xrajin update blog pon! Hehehhe
Tapi tapi tapi,,
Nak kongsi something GREAT dgn uooolllssss!!
Readdddyy?? Getsetgo!!!! Hahhaha
I'm officially UiTM student! Finally berjaya menjejakkan kaki ke menara gading but still have a long journey and it doesn't seem to be easy yet simple!
Need to work hard!! Hahhaha
* sangat amat memerlukan sokongan drpd semua!
Minggu Destini Siswa, I cuma hadir 2hari sahaja sbb i had terrible back and joints pain..felt so sad but past is past! Hehehe..something that I learn is life must be go on even it's hard.
Oke oke..tutup kes tu! Pergi tempat baru,jumpa kawan baru,cari psgn baru? Ohh tidak. Hahahaha.. First day masuk i mcm lonely at first because they're coming from asasi. Just me,alone, from STPM!! yeah! Say hhoorraaayyy for me! Hahaha..
Mula2 i mcm malu nak cakap tapi i xboleh bertahan diam je..so i take first move to approach everyone..(oke oke,,not everyone..just friends in front,back and beside me..hehhehe)..
I met hana and sal! My new friends and they're super cool! I can be myself with them! Hana menjadi mangsa pukulan dan tolakan i! So sorry dear but i can't stop myself! Hahahaha..other friends are also quite cool! Let's rock law fac guys!!
Wow!! Pnjg gila entry kali ni..let's put a red light for here..hehehe..bye uoollsss..
P/s : Special thanks to my family, mamat,kiki and liza for supporting me and a lot of love for u guys!

4 comments:

  1. Congrats daya!!
    alolo seronoknye dh smbung study ye? akak dah officially alumni uitm. HAHA!
    insyaallah next year bru msuk balik buat degree.terasa tua pulak tgk daya dh degree dlu hahaha!
    wah law yeh? shah alam? bagus2. akak ada kwn law jgk. dia sem 3 dh kot kalau tak silap.
    well all da best to u dear! jgn takut utk harungi cabaran sbb boringla hidup xde challenge. jgn mudah putus asa. :)

    ReplyDelete
  2. Hhhee..tenkiu kak! Next year msuj? Yeay!! Bole jumpa!! Lonely gila rasa kat sini..hehehhe

    ReplyDelete
  3. Insyaallah kalau takda apa2,next year smbung degree. hrp2 stil kat s.alam,jgnla dicampak ke tempat lain. haha..
    boleh jer jumpa nti. ala baru2 lg rasalah lonely nti lama2 ok punya. :) btw adik akak faiz dia kat s.alam jugak, dia under fspu.

    ReplyDelete
  4. Oho..nnti akk smbung amik ape? Msuk buln 9 k 4? Dayap stress gila uruskn ptptn ni.. Course dayap mula2 3 tahun tetibe dh tukar 4 tahun..yg problemnye skrg ptptn dayap dh sgkut.. Peg ptptn nk kutip akujanji tu rabu depan..arrgghhh!!

    ReplyDelete