My photo
Jom Clorox-kan Minda dan Jiwa.

Thursday 22 December 2011

!keputusan! pencarian diteruskan!

assalam,morning,afternoon,evening semua!
oke, ENTRY sebelum ni saya ada cakap pasal dapat cari kerja kan?

nak dijadikan cerita,
saya mendapat tahu sesuatu yang kurang enak mengenai tempat tu!
apa dia?
BIARLAH RAHSIA!

jadi,
begitulah nasib saya dalam aktiviti
JALAN-JALAN CARI KERJA!

esok, saya akan mulakan kembali aktiviti yang sama.
kadang-kadang terfikir juga,
kenapa tak jadi ejen insurans je?
WHY NOT?
saya pemalu!
IS THAT TRUE?
oke oke..tak tak tak..
cuma tak reti bercakap manis je..:)
kena banyak makan coklat la macam ni..:)

sampai sini jela entry ni! sebab tengah rasa pening nak fikir nak cari kat mana lagi kerja.
bukan senang nak cari kerja yang menepati keadaan fizikal dan mental kita..
oke.
!caucincau semua!

No comments:

Post a Comment